Wednesday, September 2, 2009

Seadanya aku....

Assalammualaikum,,,,,da lame agaknya aku tak wat post baru.....entah la...tak tau nak tulis aper...byk sebenarnya nak luahkan....tp tak ader mase jek.... feel tak ader la...hu2...em mane tah hilang nyer....

tp malam ni aku sajek jek jengah kejap kat blog ni.....tak le tdr pula...tah aper penyakit tah... mcm2 la karenah nyer.....esok ader klas mcm biase la...."Critical Thinking & Language Art".....malam mybe ade kelas ganti...continue with the presentation... saper yang tak wat lagi, kenalah ...hu2....

ok la mata da ngatok la pula...nak masuk tdr dulu la ...tapi nak post lirik ni dulu....
suke pula dgr lagu ni...sejak ari tu lagi..tp tak ader bw makne paper pun...mybe just slow song kot.... ikot selera telinga kot...mcm2 la ..ok la...selamat malam blog ku...jumper lagi nanti...miss u....wassalam

SEADANYA AKU........(nubhan)

Tak dapat ku kotakan
Seperti yang sudah-sudah
Bagai memetik butir bintang
Yang jauh tampak terang
Tak sanggup ku mungkir dalam sayang

Tak mampu ku berikan
Mimpi di luar jangkauan
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Istana yang ku bina
Biarpun kali kedua
Terimalah yang setulusnya
Aku di depan mata
Seadanya aku manusia

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Aku peraih kasih sayang
Rindu pada ketulusan belaian
Engkau yang mendamaikan rasa ragu
Dengan cinta tak seperti dulu

Tak seperti dulu..

No comments: