Sunday, November 8, 2009

Finally, I meet you .....


Pagi2 lagi, emak da bgn awl menyiapkan makanan utk dibawa ke Muar nanti....wah, sedapnyer bau "lakse peneng".....yummy2....da lame aku tak jumper hazirah. dan ini juga perjumpaan terakhir aku dgn nya sebelum die menduduki peperiksaan SPM pada 18 nov 2009....dan aku da berjanji utk bertemu dgn adik kesayangan ku ini sebelum aku bertolak ke Shah Alam semule pada 15-25 nov...dan pada mase tu juga aku tdk dapat utk berhubung dgnnya lagi....So , hari ni impian aku utk berjumper dgnnya akhirnya tercapai.....

Em kalo nak gi mane2, tak sah kalo maksu dan anak2 nya ikut kami sekeluarga sekali....kebetulan cik zamany ari ni pun keje, so dari dok umah jek, baik die org ikut kite org sekali kan, meriah sikit...aku pun da lame tak peluk cium ain, anis, aiman dan aliya...rindu sgt kat mereka...em mcm biase la, pipi mereka akan merah2 jadinya apabila berjumper dgn kakak "TEREX" yang kejam lagi jaat ni...he2 ...tp tak ader la kejam sgt pun kan?????


so sendat la kereta ni dgn ader nya family maksu n family ku sekali......



Cari tempat utk picnic..he2...ader pun tempat kosong...yeah!!!!!!!


semue makanan telah siap sedia dikeluarkan dan dihidang di atas meja batu.......jom makan!!!!



ni la emak n maksu ku yang sgt cun n comel.....muke die org same tak????
yang kecik tu aliya namenyer.....



makan laksa emak memang sedappppppppppppp!!!!



abg aiman sayang naper masam jek ni??????? putus cinta ke????hahah....abg aiman sekarang da gemok la...tembam!!! dgr citer kalo makan tambah 3 kali...wah , hebat nyer abg aiman kite sekarang ni yer.....



adik2 sepupu ku yang comel.....say peace no war to the camera!!!!



hazirah dan adik2 sepupunya yang disayangi....



kesian adik aliya kepanasan di bwh cahaya matahari yang terik...nasib baik tak nangis.....
baby yang dgr kate n tak byk karenah.....


Hazirah dan ain batrisyah.....senyuman manis mcm gule2...he3


berdua lebih baik.....manje2 dgn mak ke adik ku sayang?????? yela da lame tak jumper kan???


inilah cerita nya....happy n sweet family......die org ni mcm adik2 aku sendiri.....dari die org baby lagi, kite org adik beradik memang rapat dgn mereka......i love u all......



No comments: