Saturday, November 7, 2009

saya kembali....

Assalammualaikum....

Da lame aku tdk membuat coretan di blog ni yer..maap la , tak tahu nak tulis aper sebenarnyer....
tp malam ni tetibe sahaja tangan ini seperti ingin menari nari di atas keyboard ni pula...nak nari aper yer???? ballet ke???hu3...layan jek la ....

eVenthough da abis paper final n da pulang ke "rumah ku syurga ku", tp rase mcm tak tahu nak buat aper...maklumla, bukan ader saper2 pun kat rumah ni....nasib ader adik lelaki aku balik ....boley juga perang mulut dgn die, seronok tau...hu2...

esok pula, nak menjenguk adik perempuan ku.."HaZirah" di muar....tinggal seminggu sahaja lagi die akan menduduki exm SPM......ari2, die menyatakan kerisauan die, rase mcm tak prepare nak berperang di meja peperiksaan....aku yakin die dapat buat yang terbaik......insha'Allah....pastu die kate mengidam laksa pineng....da lame gak tak makan..lakse penang memang fav kami sekeluarga......em sedapnyer....

Dan malam ni, entah kenaper nak dgr lagu jamal abdillah jek kejenyer....sekarang ni pun tgh dgr lagu "dayang senandung"...hahahha.. tak la lagu "senandung semalam"....niat di hati nak abiskan novel yang bertajuk "tautan hati"..agak tebal juga.....aku ni bukan la rajin sgt nak bace novel ni, tgk mood n keadaan jugak.....da lame da buku ni tersorok dicelah celah buku2 ku yang lain...byk lagi novel yang aku belum sentuh.......tgk la biler datang seru, aku akan cube membace kamu semue yer.......entah biler la tu....

ok la, ni sahaja utk malam ni, mate ni pun da nak tertutup da pun...letak batang mancis pun ,agaknyer boley patah kot....merepek jek keje nyer...hu3...ok la, saya nak tujukan sebuah lagu yang bertajuk "kekasih awl dan akhir"..he2, jiwang la pulang malam2 ni...tak per la, sekali sekala,,bukan ader paper maksud lain pun kan....ok la blog, nanti kite jumper lagi k....selamat malam.......wasalam

No comments: