Wednesday, April 8, 2009

Bersendirian....

Assalammualaikum...
em da lame juge aku tak tulis kat dalam blog ni....bukan aper... tak ader mase nak tulis....bile nak tulis jek...em mesti tak jadi...em tak ader feel la katekan....sekarang ni baru jek pukul 4.15 ptg...em ari ni klas abis awal...em test prinsiple of education pun da selesai pagi tadi...alhamdulillah...dapat jawab semue.....terima kasih shbat2 kerana sama2 membantu dalam menghafal nota2 yang ader bersama- sama. em kenape aku dipanggil menulis blog ni ye???em aku pun tak tau kenaper...em mungkin nak luahkan perasaan kot...sekrang ni aku kat libarary...dok kat sac....masuk dalam sau bilik yang kosong (bilik yang merupakan klas yang aku n my coursemate gunakan utk belaja)...em nak gune komputer pun ramai sgt org....em aper lagi , bawak la laptop sendiri la...em amik line kat lilbaray , em connect kat laptop sendiri....puas ati... em kawan2 yang lain semue kat bilik...em ina (my beloved roomate)tgh gune komputer ...em tak per biarkan..best dok sorang ni....mlas nak bukak lampu..bilik ni malap la sikit....em byk lagi keje tak siap sebenarnyer...contohnyer writing..jumaat ni da nak kene anta...em outline , peer editing pun tak siap lagi ni...em tak ader idea lak wat mase ni...em esok plak ader test literature...em abiskan novel tu tebal nyer....em da nak test baru nak bg kat students...aper la...pelik betol....haha....byk nyer membebel ..tak pe la ..,.teruskan lagi....

this week merupakan week terakhir utk semue pelajar tesl n lecture...no clas after this...em continue dgn study week la. weekend ni ader interview studnt baru yang nak amik course tesl ni.....em selamat dtg diucapkan....em exam final start 21 april ni - 10 mei....18 mei ader exm MEdsi kat uitm shah alam...em gi shah alam la pasni .....em cuaknyer nak exm....em berdebar-debar.....em tak dapat nak ungkap perasaan tu....

em jumaat ni nak balik umah...faiza nak datang umah....so kene la menyambut tetamu dgn baik...before ni aku pun selalu gi umah faiza....so time die plak nak dtg umah aku....em study sesame n gi jalan2...em nak beli adiah aper ek utk die?em lom beli lagi ni....em tak per la nanti aku pikirkan.....hah birthday yana pun da nak dekat ni...em 18 april kalo tak silap...em jgn lupe nak wish yer....

Sebenarnyer ader masalah aper lagi yang terbuku kat ati aku ni yer.....emm entah la...byk sebenarnyer....nak cerita kat seseorg...tp tak tau nak citer kat saper....em semue bz la katekan....em nak citer kat aisyah pun dier jauh sgt....em ari tupun dapat contact die...em seronok sgt....tapi tetibe aku terpikr, beban masalah yang aku tanggung selame ni sebenarnyer lebih elok aku luahkan kepada PEMILIK KU...hanya Dia sahaja tempat ku berserah dan kepada Dia sahaja tempat utk aku meminta pertolongan...kdg2 aku luper semue tu....sehingga aku sedar bahawa hanya Allah yang akan dapat membantu ummat nya...Semakin ari , semakin byk dosa yang aku telah lakukan....betaper jahilnyer aku ni.....kadang2 leka, lalai, malas, dan mcm2 lagi....em tu la sebabnyer kenaper ati ku tak tenang....Ya Allah, ampunkan la dosa2 aku ini ....

No comments: