Saturday, April 18, 2009

tidak ku sangka....


tepat pukul 12.26 malam td,
hati ku terdetik utk melakukan sesuatu...,
tp sebelum ni aku tak penah menyangka yang aku akan memadamkan segala memory yang ader...niat dia hati, nak jek ku simpan utk selama-lamanya, tp utk aper....
akhirnya aku mengambil keputusan utk melakukannya...
kenangan yg aku simpan akhirnya ku padam jua.....
memang susah utk ku mengumpulkannnya.tak sangke ak da mengumpulkannya sebanyk ini..
ianya sgt bermakna dan sgt indh.ianya bermula disebabkan "REMPEYEK".. kelakarkan??? disitula kisahnya bermula .... mungkin ada diantara shabat2 ku yang mengetahui kisah ini ....pada mereka yang tahu, tu hanyalah rahsia antara kite....jgn bg tau sesiapa k....hu3
tp entah la...aku nak melupakannya.....biarla ianya menjadi kenangan...
selamat tinggal 657....smg kite berjumpe lagi.....

No comments: