Tuesday, January 27, 2009

Tak tahu kenape tak ngantok ....

Sekarang keje aku just mengadap n melekat jek kat computer ni...
em assignment ader lagi tak siap....em nak atau tak nak kene ciapkan jugak...em tak pepasal cary mark aku low nanti....

em aku try la bukak ym..em saje jek nak tgk saper yang online....ader la bebrape org...tak pe la
aku tau die pun bz..malsla nak ganggu...okkk then aku pun continue keje aku membelek komputer ni....

emm tak pe la...kite tunggu sampai ke subuh jek la...senang la..terus solat subuh...emmm cuti sem samapai ahd ni...then pasni da tak ader cuti le....emmm tak pe...tak ader beze pun..rumah dekat la ketekan...tapi jgn labelkan nani ni anak manje yek....em da besar la...ank sulung pulak tu....independent la sikit makcik oi...

okkk target aku nak siapkan assignment...kalo asyik procastination jek, nampaknyer tak ciap le jawabnyer....ok caiyok2 nani...i know u can do it...Allahhuakhbar



5.50 pagi...

emmm mate macam da ngntok ni...i'm so tired right now..urt tengkok sakit da ni...
ok jap lagi da nak amsk azan subuh...then aku pun perlulah berehat sebentar....tak pasal2 nanti mate bengkak mcm panda....

td aku baru jek offline ym....em rase mcm mengganggu seseorg pula...tak pe la...so aku amik inisiatif utk trus ofline...mybe bg dier ruang nak study...em bukan senaang belaja ni...cilap cikit semuenyer hancur...so aku taknak la wat bende2 macm ni kan kekwn baik....kejayaan mereka, kegembiraan aku juge...da la die ecok nak exm...em aku pula nak takut mendenagrnyer....harap2 dier da prepare la...smg berjaye...

No comments: