Tuesday, January 27, 2009

Taubat Seorang Hamba
Album : Munsyid : Irsyadee Feat Hafiz Hamidunhttp://liriknasyid.com



(Part Hafiz)


Hati hiba mengenangkan dosa2 yg ku lakukan,


Oh Tuhan Maha Kuasa,


Terima taubat hamba berdosa...




(Part Irsyadee)


Ku akui kelemahan diri,


Ku insafi kekurangan ini,


Ku kesali kejahilan ini,


Terimalah 3x.....Taubatku ini.....




(Part Irsyadee)


Telah aku merasakan derita jiwa dan perasaan,


Kerana hilang dari jalan menuju redhaMu ya Tuhan.




(Part Irsyadee)


Ku akui kelemahan ini,


Ku insafi kekurangan ini,


Ku kesali kejahilan ini,


Terimalah 3x...Taubatku ini...




(Part Hafiz)


Di hamparan ini ku meminta moga taubatku diterima...




(Part Irsyadee)


Ku akui kelemahan ini,


Ku insafi kekurangan ini,


Ku kesali kejahilan ini,


Terimalah 3x....Taubatku ini...




(Part Hafiz)


Ku akui kelemahan ini,


Ku insafi kekurangan ini,


Ku kesali kejahilan ini,


Terimalah 3x..Taubatku ini...




Entah mengape, sejak pertama kali mendegr lagu ni,hati ku berase tenang sgt. Ia macam memberi sesuatu keinsafan dalam diri ku yang terlalu byk melakukan dose...Tiap2 ari aku mendgr lagu ni..dan setiap saat aku akan cube mendgr lagu ni...


terkumat kamit mulut ku mengikuti setiap perkataan yg ader dalam lagu ni...di kuliah dalam bilik mahupun otw balik ke kolej la...Aper yang menarik ni sini,sahabat2 ku turut n terpaksa menhafal lagu ni disebabkan aku...yela..kalo dier nak main game jek kat laotp aku...aku mesti soh die org bukak lagu ni...aku tau dier org tak suke sgt lagu2 nasyid ni...tapi akhirnyer ramai da terpengaruh...huhuhuhuh..tapi kelaka juge biler die org same2 menyanyikan lagu ni bersama aku.... ader juge memperli...hahahah...yang penting aku akan wat aper yang aku suke...dan lirik lagu yang sentiase keluar dari mulut shbat2 ku ialah "TERIMALAH TAUBAT KU INI"




EM NI LA ANTARA MUKE MEREKE2 YANG TERPENGARUH DI SEBABKAN LAGU INI....




No comments: